Jak składać aplikacje?

A A A

Print Friendly

Składanie aplikacji na:

  • Jedyną drogą zgłaszania się jest formularz internetowy.
    Zgłoszenia przyjmujemy wyłącznie w trakcie trwania rekrutacji, w terminach określonych w ogłoszeniu.
    Kolejność zgłoszeń nie ma znaczenia w dalszej selekcji.
    Prosimy o staranne i przemyślane wypełnianie formularza. Stanowi on podstawę do dalszej kwalifikacji.
    Należy mieć świadomość, że o jedno miejsce na kursie stara się do 50 osób!
  • W szczególności prosimy o podanie aktualnego adresu mailowego – wyłącznie tą drogą kontaktować się będziemy z kandydatami.
    Po każdym zakończonym etapie rekrutacji/selekcji prosimy o uważne śledzenie skrzynki mailowej, gdyż tą drogą wyślemy email z informacją o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji (zdarza się, że informacja o zakwalifikowaniu się trafia do folderu przeznaczonego na spam). Niestawienie się w terminie na kolejny etap selekcji oznacza rezygnację z niej.

Osoby posiadające pozwolenie na kierowanie tramwajem (pracujące wcześniej jako motorniczowie) proszone są o zgłoszenie się za pomocą formularza znajdującego się na stronie https://tw.waw.pl/formularz-dla-motorniczych/.

Osoby te zgłoszenia mogą dokonać w dowolnym momencie, ich oferta rozpatrywana będzie indywidualnie.

Informacja o tym jakie dokumenty należy składać, w jakim terminie, w jakiej formie i na jaki adres zawsze są podane w naszych ogłoszeniach o pracę.
Zwykle prosimy kandydatów o przesłanie życiorysu zawodowego (CV) w formie elektronicznej na adres praca@tw.waw.pl.
W tytule wiadomości należy wpisać swoje imię i nazwisko oraz numer referencyjny danej rekrutacji, który jest zamieszczony w ogłoszeniu o pracę pod nazwą stanowiska.