Nasze kampanie

A A A

Print Friendly

Spółka Tramwaje Warszawskie dba, aby komunikacja tramwajowa była nowoczesna i komfortowa. Podnosząc jakość podróży zwracamy również uwagę na bezpieczeństwo i komfort podróży. Dlatego cyklicznie organizujemy kampanie społeczne, które mają zwrócić uwagę na te aspekty.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi akcjami.

zyczliwosc

W maju 2014 r, Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Miejskiej Zakłady Autobusowe, Metro Warszawskie, Szybka Kolej Miejska, Zarząd Transportu Miejskiego, Koleje Mazowieckie, a także Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawy rozpoczęły kampanię społeczną „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”, mającą na celu kształtowanie postaw wzajemnej życzliwości i zrozumienia podczas podróży komunikacją miejską.

Link do akcji: http://kierunekzyczliwosc.pl/

wle

Kampania „Warszawska Linia Edukacyjna” jest organizowana od 2009 roku i cieszy się ogromną popularnością i uznaniem nie tylko wśród głównych jej adresatów, tj.: dzieci szkół podstawowych, lecz także wśród ich nauczycieli oraz rodziców.
Podczas jazdy tramwajem młodzież poznaje zasady bezpiecznego podróżowania środkami komunikacji miejskiej, konsekwencje nieprzestrzegania przepisów obowiązujących w komunikacji miejskiej np. braku ważnego biletu na przejazd czy aktów wandalizmu oraz uczy się jak należy prawidłowo reagować na zdarzenia zagrażające życiu i zdrowiu człowieka.

Link do akcji: http://www.warszawskaliniaedukacyjna.pl/

logo Bądźmy Razem Bezpieczni na okładkę wpisu

Kampania stawia sobie za cel zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz ograniczenie zagrożeń życia i zdrowia uczestników ruchu drogowego. Cel ten jest realizowany przez Spółkę oraz naszych Partnerów poprzez liczne działania edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych w Warszawie.

Link do akcji: http://brb.waw.pl/