Nasz tabor

A A A

Print Friendly

Spółka Tramwaje Warszawskie cały czas prowadzi modernizacje i zakup nowego taboru tramwajowego tak, aby podróżowanie komunikacją miejską było coraz wygodniejsze i szybsze. Oprócz wagonów współczesnych Tramwaje Warszawskie zachowały pojazdy historyczne, które okazjonalnie kursują na linii turystycznej oraz są wynajmowane.

Poznaj nasz tabor!

Wagony współczesne

ZOBACZ aktualny stan inwentarzowy taboru Spółki Tramwaje Warszawskie

Wagony historyczne

Wagony specjalne

TORY TRAMWAJOWE (według stanu na wrzesień 2018 r.)
Długość torów łącznie 303,3 kmtp
Długość torów z podbudową podsypkową łącznie 200,9 kmtp
Długość torów z podbudową betonową łącznie 102,4 kmpt
Długość torów wspólnych z jezdnią łącznie 52,6 kmtp
Długość torów wspólnych z jezdnią z podbudową podsypkową łącznie 15,2 kmtp
w tym:
• na podkładach drewnianych 11,0 kmtp
• na podkładach betonowych 4,2 kmtp
Długość torów wspólnych z jezdnią z podbudową betonową łącznie 37,4 kmtp
w tym:
• wspólnych wyłącznie z ruchem autobusowym 5,6 kmtp
Długość torów wydzielonych łącznie 211,2 kmtp
Długość torów wydzielonych z podbudową podsypkową łącznie 146,8 kmpt
w tym:
• na podkładach drewnianych 48,1 kmtp
• na podkładach betonowych 98,7 kmtp
Długość torów wydzielonych z podbudową betonową łącznie 64,4 kmtp
w tym:
• z zabudową trawiastą 20,3 kmtp
Długość torów gospodarczych w zajezdniach 39,5 kmtp
Długość torów gospodarczych w zajezdniach z podbudową podsypkową 32,9 kmtp
w tym:
• na podkładach drewnianych 22,4 kmtp
• na podkładach betonowych 10,5 kmtp
Długość torów gospodarczych w zajezdniach z podbudową betonową 6,6 kmpt
w tym:
• na kanałach 6,4 kmtp
Długość torów eksploatowanych przez ruch osobowy 263,8 kmtp
TABLICE SYSTEMU INFORMACJI PASAŻERSKIEJ
Liczba zainstalowanych tablic SIP łącznie 176 szt.
w tym na odcinku:
• od pętli Banacha do pętli Gocławek 28 szt.
• od pętli Cm. Wolski do Dw. Wileńskiego (Trasa W-Z) 30 szt.
• od Dw. Wileńskiego do Ronda Waszyngtona (w ul. Targowej i al. Zielenieckiej) 13 szt.
• przy Dw. Wschodnim (w ul. Kijowskiej) 1 szt.
• od ul. Stawki do pętli Kielecka (w al. Niepodległości i Al. Jana Pawła II) 18 szt.
• od ul. Radiowej do ul. Górczewskiej (w ul. Powstańców Śląskich) i od ul. Powstańców Śląskich do pętli Koło (w ul. Radiowej) 15 szt.
• od pl. Politechniki do pl. Bankowego (w ul. Marszałkowskiej i ul. Nowowiejskiej) 20 szt.
• Trasa na Tarchomin (od Metra Młociny do Nowodworów) 19 szt.
• od Dw. Wileńskiego do pętli Żerań Wschodni 29 szt.
• od Ronda ONZ do Ronda Daszyńskiego 3 szt.
w tym w rozbiciu na dzielnice m. st. Warszawy:
• Bemowo 15 szt.
• Białołęka 22 szt.
• Bielany 5 szt.
• Mokotów 4 szt.
• Ochota 15 szt.
• Praga Południe 8 szt.
• Praga Północ 15 szt.
• Śródmieście 49 szt.
• Targówek 17 szt.
• Wola 26 szt.